Shop Mobile More Submit  Join Login
Wow.  25, 474 messages (236 notes).  My inbox is freaking me out.  :fear:

Just a short message to say: sorry for disappearing for so long.  My personal life was quite turbulent for a while, and I needed to take a hiatus from the internets to address those issues and have some much needed time away.  Things were resolved, some major changes were experienced, and life is pretty fucking great now -- with the exception of exam stress.  I'm in the middle of sitting what I hope to be my final law examinations ever.  If all goes well, I can happily draw for the rest of my life and finally pursue art & design. :)  

I recently began updating my blog.  Pop over there, if you'd like.

Otherwise, I'll eventually have a major gallery overhaul here.  (There is a LOT more artwork on my blog, if you'd like to take a browse.)

If you wish to contact me, I'd advise you to shoot me an email.  But please be aware that I may take quite some time to get back to you (I have a MASSIVE backlog of emails, and I won't have time to start sifting through them until after exams).  I hope you've all been well. :heart:

x Viet-My.

PS. You can change your username now?!  Hmmm.
PPS. Pfft... I ain't paying for that, haha.
PPPS. The incredibly sweet Arahiriel has granted me a subscription. <3 Thank you so much!  Time to change that username...

:bulletgreen: vm-bui.com :bulletgreen:
Add a Comment:
 
:iconkluzinda:
KLuzinda Featured By Owner Oct 3, 2012  Student General Artist
"PPS. Pfft... I ain't paying for that, haha."

checks your brand new username...lol!

you're awesome, no matter the name you have *I'm a shy creeper that decided to talk to you due to your username change, haha...flies away*
Reply
:iconvmbui:
vmbui Featured By Owner Oct 5, 2012   Digital Artist
haha, i got to do it for free, thanks to a lovely gift :)
and thank you!
Reply
:iconwittykittys:
WittyKittys Featured By Owner Sep 9, 2012
Your work is Amazing! DO you sketch/paint on the computer?
Reply
:icony0r-ugly:
y0r-UGLY Featured By Owner Jul 25, 2012  Professional Traditional Artist
no worries
Reply
:iconchronokinesis:
chronokinesis Featured By Owner Jul 23, 2012
hey absolutely love your work and I'm glad your back :) Earlier this year I discovered a piece of your art work at my school and I thought, 'Oh hey that work totally looks like...oh my gosh that's hers...holy moly she went to my school!?' What a small world!
Reply
:iconvioletstory:
violetstory Featured By Owner Jul 17, 2012
:heart: :meow:
Reply
:iconisantana1021:
isantana1021 Featured By Owner Jul 15, 2012
YAY! You're back {jumping up and down like a 5 year old, lol}. Can't wait to see more speedpaintings!
Reply
:iconexillior:
Exillior Featured By Owner Jun 30, 2012  Hobbyist General Artist
I hope the exams went well! :hug:
Reply
:iconearthbendercharlie:
EarthBenderCharlie Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
Glad that you are back. Good luck on your exams. Can't wait to see new work from you :)
Reply
:iconraluk93:
raluk93 Featured By Owner Jun 17, 2012
yaaaaaaaaaay \o/

Your art was very much missed :3 <3
Reply
:iconkatiejuby:
katiejuby Featured By Owner Jun 15, 2012  Hobbyist General Artist
luck on your exams. *cheers for you with pompoms
Reply
:iconfrozen-vampiress:
Frozen-Vampiress Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
SO AWESOME to have you back! Missed to watch new stuff from such a muse for me. ^^
Good to know you're great and best of wishes with those exams!
Reply
:iconalachney:
alachney Featured By Owner Jun 12, 2012  Professional Digital Artist
Glad to see you're back V-M!
Reply
:iconarahiriel:
Arahiriel Featured By Owner Jun 12, 2012  Professional General Artist
I am glad to hear you are back. And to hear that life is great now for you!!! Follow your heart and do what you like! :heart:
PS: Sent you a little present. ;)
Reply
:iconshaheeda:
shaheeda Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
Y-yes!!
Even though I first discovered ur art while you were on hiatus, I'm glad you're online again ^^
Hope to see more of your art around, and good lukc with your exams~
Reply
:iconfunkyymunky:
funkyymunky Featured By Owner Jun 11, 2012
i'm so excited for you !
you are so passionate and amazing at what you do.
please follow your dreams : )
Reply
:iconrileylaurent:
rileylaurent Featured By Owner Jun 11, 2012
Glad to hear things are going well for you now! Always a little worrisome to see someone disappear for a long time.
Reply
:iconhelloheath:
helloheath Featured By Owner Jun 11, 2012  Professional Digital Artist
welcome back!
im following your tumblr now, cant wait to see the new arts you have in store for us!
Reply
:iconmunette:
munette Featured By Owner Jun 11, 2012  Professional Digital Artist
WISH CAME TRUE = MY FAVORITE ARTIST IS BACK. ;_____;
Reply
:iconhinomars19:
hinomars19 Featured By Owner Jun 11, 2012   General Artist
Nice to see you back :)
Reply
:iconyangtianli:
yangtianli Featured By Owner Jun 10, 2012  Professional Digital Artist
oh congrats on finally finishing up!! And WELCOME BACK!! :D looking forward to seeing you rock and roll in the art world!! :hug: :love:
Reply
:iconvmbui:
vmbui Featured By Owner Jun 10, 2012   Digital Artist
I'm not done yet -- I've still got a few exams to go. Only then will I be free to draw/resume my social life/do many other fanciful things. ;) But thanks for the warm welcome.
Reply
:iconyangtianli:
yangtianli Featured By Owner Jun 11, 2012  Professional Digital Artist
just a few more days then!! I'm sure you are already excited about it! I'm so glad you can continue to pursue art and doing what you love! I can't imagine myself ever doing any other job than art, I think it would just be miserable. Anyway, good luck with your exam as well, but best of luck for your art! :love:
Reply
:iconnightfox:
NightFox Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Bah! You gotta keep Ravenskar somehow and somewhere. lol. It'll be a sad day when I see that notification show up that you changed your DA name (which requires one to be a premium member).

But it's great that you've come back. Now you can continue to blow the Internet away with your painting. :D
Reply
:iconvmbui:
vmbui Featured By Owner Jun 10, 2012   Digital Artist
Yeah, I realised. I was just going to change it to my name, which would be more practical. I've wanted to change my username for a LONG time. But ah well, looks like it's staying for now.

Haha and cheers. Let me resettle into the internet first - before blowing it away! ;P
Reply
:iconcaptmadman-genmarks:
CaptMadman-GenMarks Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist General Artist
^^ Welcome back!
Reply
:iconvmbui:
vmbui Featured By Owner Jun 10, 2012   Digital Artist
Cheers :)
Reply
:iconthetinyshiloh:
thetinyshiloh Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist General Artist
I'm glad things are straightening out for you now! Good luck with exams! :)
Reply
:iconvmbui:
vmbui Featured By Owner Jun 10, 2012   Digital Artist
Thank you, oh tiniest of Ninas.
Reply
:iconthetinyshiloh:
thetinyshiloh Featured By Owner Jun 11, 2012  Hobbyist General Artist
d'aawww I didn't think you'd remember me~ :hug:
Reply
:iconmeyong:
meyong Featured By Owner Jun 10, 2012  Student General Artist
Wish i could be as focused as you on my studies XD
Keep up the bomb work V-M :D and Good luck about your exams and everything !
tc
Reply
:iconvmbui:
vmbui Featured By Owner Jun 10, 2012   Digital Artist
Lol, trust me, I am not focused. It is a daily, hourly, minutely struggle. I am the world's WORST student. But hopefully it'll be over soon. I need the luck; thank you. :)
Reply
:iconsfepan:
sfepan Featured By Owner Jun 10, 2012
I'm really glad to see your drawings again!! Good luck!
Reply
:iconvmbui:
vmbui Featured By Owner Jun 10, 2012   Digital Artist
Cheers :)
Reply
:iconshadowfox9:
ShadowFox9 Featured By Owner Jun 10, 2012
da da da da da da da da
Reply
:iconvmbui:
vmbui Featured By Owner Jun 10, 2012   Digital Artist
shoop?
Reply
:iconshadowfox9:
ShadowFox9 Featured By Owner Jun 10, 2012
I was trying to speak in vietnamese lol basically "yes yes yes yes yes!" to your post. The only other word I know is "heo", piglet I think, which I reserve to my friend who eats alot of sushi.
Reply
:iconoderaa:
Oderaa Featured By Owner Jun 10, 2012
Yeah!! So happy to hear from you again!!!
Reply
:iconvmbui:
vmbui Featured By Owner Jun 10, 2012   Digital Artist
I'm glad haha
Reply
:iconjessibels:
Jessibels Featured By Owner Jun 10, 2012  Student General Artist
I'm sure most people understand, life just gets like that sometimes. Glad it's better for you now. :)
Good luck with your exams!! Looking forward to seeing your art all regular again :D
Reply
:iconvmbui:
vmbui Featured By Owner Jun 10, 2012   Digital Artist
I had an overwhelming number of messages from people wondering where the hell I was, though. Some less forgiving than others. =P And thank you, I need all the luck I can get!
Reply
:iconanitsi:
anitsi Featured By Owner Jun 10, 2012  Student General Artist
Welcome back! I hope all goes well for you :D
Reply
:iconvmbui:
vmbui Featured By Owner Jun 10, 2012   Digital Artist
Thank you!
Reply
:iconpsychobananapeel:
PsychoBananaPeel Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Ravenskar is such a badass name tho. haha
Glad you're back! :heart: :D
Reply
:iconvmbui:
vmbui Featured By Owner Jun 10, 2012   Digital Artist
Not as badass as Psycho Banana Peel. :D Thank you.
Reply
:iconpsychobananapeel:
PsychoBananaPeel Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
asdfghjkl! :blush:
can't wait to see more works soon! :>
Reply
:iconquirkilicious:
Quirkilicious Featured By Owner Jun 10, 2012  Professional Digital Artist
Welcome backish? Glorious work at the blog btw.
Reply
:iconvmbui:
vmbui Featured By Owner Jun 10, 2012   Digital Artist
Cheers buddy ;) Great to see your work going strong.
Reply
:iconblackrabbitartisan:
BlackRabbitArtisan Featured By Owner Jun 10, 2012
Awesome news! So glad to hear you get to do something you so enjoy! I hope things go amazingly for you. And good luck for your final exam!!
Reply
:iconvmbui:
vmbui Featured By Owner Jun 10, 2012   Digital Artist
Aw, thank you! :)
Reply
Add a Comment:
 
×

More from DeviantArt



Details

Submitted on
June 10, 2012
Link
Thumb

Stats

Views
38,068
Favourites
6 (who?)
Comments
77
×